środa, 12 września 2012

Wrześniowy GlossyBox!!!

Właśnie odpakowałam swoje pudełeczko. Mimo braku kosmetyków to makijażu i tak jestem bardzo zadowolona. :))
Oto co ja znalazłam w swoim pudełku.


1. Balsam do ciała Pink Chiffon- BATH& BODY WORKS- Pełny produkt(88ml)-17,99zł / 236ml-29zł
      Moim zdaniem pachnie jak guma balonowa którą zawsze jadałam jak byłam mała. :D



 2. Organiczny balsam do ust- FIGS & ROUGE- pełny produkt (8ml)- 19,90zł.
     Pachnie miętowymi czekoladkami, które od czasu do czasu sobie kupuje. :D Kocham ten balsam za     
       zapach i za delikatny filtr który zostaje na ustach na długo.




3. Krem do skóry mieszanej- NUXE. pełny produkt (50ml) kosztuje ok. 109zł
    Jestem ciekawa efektów. :)) Cena troszkę... wysoka...



4. Odżywka utrwalająca kolor- PHYTO. Pełny produkt (150ml) kosztuje 53zł.
       Raczej oddam mojej mamie, która ostatnio miała niemiłą przygodę z rozjaśnianiem........



5. Peeling szafirowy przeciwzmarszczkowy- YOSKINE. Pełny  produkt (75ml) kosztuje 30zł.
       Jeśli się sprawdzi sądzę, że kupię pełnowymiarowe opakowanie :)






Jestem ciekawa jak wyglądają pozostałe 3 wersje pudełek. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz